Julmarknad

Vi var på julmarknad på Gröna Lund igår.
Och det är lika fascinerande hur man kan förvandlas till ett barn varje gång man är där.
Men det gäller nog bara för mig.
Vi åkte cirkuskarusellen, veteranbilarna, flygande elefanterna, pariserhjulet, nyckelpigan, tekopparna (2 ggr) och besökte Pettson och Findus värld.
Lilltösen ville åka nyckelpigan ytterligare en gång, men att stå i kö i 20 minuter för att åka i 30 sekunder...eeh, nej.

Väl hemma så höll jag på att somna ståendes så det blev en tidig middag för att därefter parkera oss framför tv:n ett tag.
Förstår inte vart hon får all energi ifrån?
Fast det kan ju bero på att hon sov på vägen hem.
Det , eller att hon är en alien som tar min energi när jag sover.
Svårt att avgöra sådant där.
Tur att jag älskar henne ändå.

Utsikt från lilla parishjulet.

Kommentarer
Postat av: Anette

skoj med marknad, fin bild

2008-12-08 @ 19:30:42
URL: http://lifeofnett.blogg.se/
Postat av: linda

Åh vad mysigt...nu ska jag verkligen gå!

Redan planerat in en dag nära julen.....var det så magiskt osm jag inbildar mig att vara där?

2008-12-08 @ 19:36:46
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: fotomamman

Nja, magiskt vet jag inte, men mysfaktorna var ganska hög. Men klä er varmt. Vi var stelfrusna när vi väl kom hem och då hade vi ändå ullstrumpor och underställ...

2008-12-09 @ 14:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0