Uppdatering!

Jahapp.
Dottern var lös i magen igår också så det blir till att stanna hemma imorgon också.
Men sen så har jag, vi, dottern semester..sköönt.
Vi har faktist lyckats göra två stycken mycket piffiga smällkarameller som nu stolt hänger i granen.
Slänger in en bild på det senare.
Och sedan så har vi slagit in lite paket.
Inte dotterns förstås, dem kommer ju tomten med, men de andra.
Börjar känna lite smått ångest inför pepparkakshusbakningen. Vad har jag gett mig in på?
Men det löser sig.
Jag kanske rentav har några snälla vänner som vill komma och bygga ett luftslott med mig *blink, blink*...


Kommentarer
Postat av: Gustav

Kul att du läser kommentarerna men jag förstår inte alls vad du menar. :-)

Såg en rolig sak igår - www.luradittbarn.se



"Hörde från en kompis att han hade 'lärt' sina barn att hemglassbilen bara tutade så där förfärligt när de hade slut på glass så att man skulle slippa gå ut till glassbilen i onödan..."

Tänkte att det kanske är nåt för dig eftersom du är så där lagom klurig.

2008-12-19 @ 08:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0