Kungörelse

Jag älskar julen. Ifall att ni hade missat det.
Jag älskar musiken, maten, pyntet men framförallt känslan.
Känslan av förväntan, glädje och värme. Det har förmodligen med mina barndomsjular att göra, men jag hoppas att jag kommer att kunna smitta av  detta på mitt barn.

På jobbet så är de, eller var åtminstonde, trötta på min juloptimism.
Och nämnde man någonting som hade med jul att göra så fick man en sur och trött blick tillbaka.

Men det skiter jag i.
Så länge det finns jul så (hoppas jag) kommer jag fortsätta vara glad och lycklig.
Sådetså.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det är så mysigt med julen..

Man träffas,tar det lugnt,god mat och massa mys.

2008-11-25 @ 12:59:21
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0