Nyp i rumpan

På väg till jobbet i morse så såg jag en kvinna som stod och stretchade med ena benet upp mot en husvägg.
Eftersom jag är en sådan snäll och timid (?) människa så gjorde jag naturligtvis ingenting, men jag TÄNKTE att nog vore det kul att nypa henne i rumpan när man gick förbi. Tanken fick mig att fnissa till lite varpå människan vänder sig om och tittar konstigt på mig. Jag hämtade mig snabbt och pekade lite generat på mina hörlurar, som för att bevisa att jag lyssnade på ett roligt radioinslag istället för att skratta åt henne. Det var nog tur att hon inte kunde läsa mina tankar..


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är för rolig!



Kul att du börjat blogga så att jag får något kul att se fram emot!

Kram

2008-11-13 @ 10:24:12
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0