Sticky cake

Min kära kollega fick sin lägenhet sålt till utsatt pris.
Detta firade hon genom att köpa en massa olika bakverk till oss här på jobbet.
Trevligt intiativ tycker jag.
Så jag höjer min gaffel med sticky cake på och säger..
GRATTIS!!

Sticky cake får mig förövrigt att tänka på smelly cat.
Vet inte varför.

Sedan så har det pyntats här idag.
Både julstjärnan och ljusstakarna har plockats fram och sprider en mysig inför-advent stämning.
Mindre mysigt är det hemma.
Får börja pynta snart.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe ja gu, nu är man glad om man får den såld till utsatt pris, tidigare så räknade man kallt med att den skulle gå upp ett par hundringar, så fort det kan gå!

2008-11-27 @ 21:13:39
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: lina

haha när jag läste sticky cake så fick jag samma tanke som dig, alltså om Smelly cat..

2008-12-03 @ 14:07:44
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0