Med smak för trä...

Någon.
Ja jag säger någon eftersom det forftfarande är oklart vem som är den skyldige trots en ganska rörande bekännelse.
Någon har tagit en tugga på en av våra köksstolar.
Dottern var snabb med att erkänna.
-Det var JAG! Vill du veta hur jag gjorde pappa? Så här gjorde jag..
Varpå ungen sätter sig och börjar gnaga på stolskanten (!).
Nåja. Antingen så var det hon.
Och då kan man fråga sig om hon lider brist på trä (hur man nu kan göra det) eller om hon har något slags eftersläp på tandkli.
Eller så var det Luigi.
Hur konstigt det än låter så är det mer troligt.
Eller mest önsketänkande kanske..


Kommentarer
Postat av: Linda

skumt det där.. det var ett konstigt bitmärke.. =)

2009-02-21 @ 20:18:14
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0