Minnen som ger gåshud..

Sitter och reggar ordrar.
Fördelen är att man då samtidigt kan lyssna på musik.
Jag har idag valt musikalen Fantomen på operan, vilket får mig att tänka på när jag var i london senast och såg Les MIserables.
Jag vet. En helt annan musikal, men same same but different.
Ni kanske undrar varför jag inte lyssnar på den istället.
Lugn. Det är en dag imorgon också.
Men hursomhelst.
Jag var som sagt i london för..hmm, 6 år sedan och såg sagda musikal.
Vi hade rent ut sagt skitplatser men det gjorde ingenting.
När ljuset slocknade och inledningen började så var man trollbunden.
Och jag fick gåshud. Inte bara på armarna, utan hela kroppen. Tilllochmed kinderna.
Och idag när jag sitter här och reggar och lyssnar på Fantomen på operan så fick jag gåshud igen. På kinderna.
Tur att det är fjun som man har där och inte hårstrån.
Skulle se ganska kul ut annars.
Som en blåsfisk.
Fast inte lika rund då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0