Award!

Jag glömde nästan bort att jag hade fått en award!
Denna gång från snälla Carro.
Enligt instruktionerna bör man kopiera in awarden för att visa att man fått den.
Länka till den du fått den av och sen ge den till 7 andra bloggare och länka till dem och sprida lite glädje. Förutom det ska du också skriva sju saker om dej själv.
Nu är ju problemet den att jag inte läser 7 bloggar.
Snarare 3 varav en inte vill skylta med sin blogg.
Men jag delar gärna med mig av de som jag KAN.
Carro
Linda
Emelie
Så 7 saker då..
Hmm..
1: Jag är en baddare på att kramas. Iallafall om jag får tro mig själv.
2: Jag hatar spindlar. Och spindlar älskar mig.
3: Älskar all sorts nederbörd. Det är inte för inte som det kallas för Ida väder. Ja..av mig själv då.
4: Skulle lätt kunna äta upp en 300 grams chipspåse om det inte vore för min självbehärskning.
5: Tycker inte om när det är för varmt, men gillar inte att frysa. En jobbig kombination som kräver sin del av  vetevärmare, fleecetröjor och isbitar.
6: Älskar min familj och skulle göra allt för dem.
7: Önskade att jag hade ett eget bibliotek och obegränsat med tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0