Diverse kommentarer

På väg till valborgsbrasan.
Dottern - Varför har bussarna flaggor?
Jag - För att det är Kungens födelsedag idag. Och då flaggar man.
Dottern - Men den där bussen flaggar ju inte (pekar mot en annan mycket riktigt flagglös buss)
Jag - Nej..det stämmer. De hade kanske inte tillräckligt med flaggor.
Dottern - Mm....eller så gillar de inte kungen helt enkelt.
Jag - Eller så gillar de inte kungen helt enkelt.
-----------------------------
Dottern har varit magsjuk och hennes nalle Bobo var tvungen att tvättas nerkräkt som han var.
När Bobo är tvättad så lägger maken honom på dotterns säng. Det blir ett kärt återseende.
Dottern - BOBO!! DU ÄR TILLBAKA!! (Tystnad) Och du luktar GOTT!! MMM...
MAMMA!! Bobo Luktar GOTT!!
Jag- Haha. Du är söt du.
Dottern - Vaddå? Han luktar ju gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0