Härliga måndag!

Aaaah, idag är det en härlig morgon. Solen har gått upp, det är riktigt kallt men klart väder och det är snart bara en månad kvar tills jag är ledig inför julen.
Igår var vi på stinsen som planerat, men det blev dock ingen luciakrona eller rött band inhandlat. Och detta har ju såklart sin förklaring. Vad gäller luciakronan så hade systern min en som passade perfekt på dotterns huvud, och något band fanns det inget som passade. Däremot så såg vi när stod utanför Panduro att det hade börjat snöa. Och när årets första snö börjar att falla så börjar jag att tänka på julkort. Och till julkort så behöver man diverse saker. Alltså så gick jag in på Panduro och köpte två stycken stora stämplar i form av en snöstjärna och en ängel. Jag hade gärna lagt ut bilder på dem, men jag har ännu inte hittat sladden. Och köper jag en ny så vet jag att jag kommer att hitta den gamla.. (jävla tomte). Så jag fortätter envist att leta, men vi får se hur länge jag står ut.
Men idag så är det en härlig måndag, och den kan inte bli så mycket bättre. Eller jo. Om någon skulle komma hit med en kopp varm choklad med vispgrädde och minimarshmallows och en nybakad lussebulle så skulle jag inte tacka nej..bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Blir inga lussebullar förrän i december!! =)

2008-11-17 @ 19:56:51
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0