Here we go again...

På väg hem från dagmamman..

Dottern - Jag fyller år snart.
Jag - Ja, det stämmer. Är det ngt speciellt som du önskar dig?
Dottern - Ja. En tårta. Med ljus.
Jag - Det tror jag att du får i vilket fall som helst. Men ok. Vilken smak vill du att den ska ha?
Dottern - Lingon.
Jag - (?) Lingon? En lingontårta?
Dottern - Ja.
Jag - Hmm..det kanske blir lite svårt att ordna. Kan du inte ta ngn annan smak. Som jordgubb eller choklad.
Dottern - Ok. Då vill jag ha jordgubb.
Jag (pustar ut inombords) - Det ska vi nog kunna ordna.
Dottern - Vad bra. Då blir min mage glad.
Jag - Kan tro det.



Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Haha, gullig (A)

2009-01-12 @ 13:42:47
URL: http://finest.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0