Jehovas vittnen i framtiden...

Nu verkar det som att Jehovas vittnen har börjat med en ny inriktning.
Telefonterror.
Synd att inte jag var hemma när de ringde.
Kan föreställa mig hur det samtalet skulle ha låtit..

Jag - Hallå?
JV - Hej, jag ringer ifrån Jehovas Vittnen..
Jag - Haallå?
JV - Hej, hallå, hör du mig?
Jag - Nej, det gör jag inte.
JV - Eeh..nehej..
Jag - Nej, så vi får nog ta och avsluta nu.
JV - Ok..

Skulle ha varit ganska kul.
För mig iallafall.
Men så är jag en ond människa också.
Ond och ganska sen.
Jaja, kunde vara värre.

Kommentarer
Postat av: Angelica

:) Det hade nog låtit något sådant om de hade ringt hit också :)

2009-01-15 @ 17:03:19
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0