Tänk om..

När jag var på väg hem igår så lyssnade jag på radio som vid det tillfället spelade George Michaels Faith.
Och jag fick en vision.

Tänk om man satt på en fullsatt buss.
Det är sent på eftermiddagen.
Folk är trötta och lite griniga efter en tråkig och inte alltför givande arbetsdag.
Plötsligt så börjar den gamla damen längst fram att sjunga till den sexiga killen mittemot henne..
"Well I guess it would be nice
If I could touch your body
I know not everybody has got a body like you"

Den unga tjejen tar vid och börjar sjunga till sin pojkvän..
"But I ´ve got to think twice
Before I give my heart away
And I know every game you play
Because I play them too"

Nu ställer sig främre delen av bussen upp och dansar som värsta gospelkören, varav en liten bebis kör en variant på Kavlis reklam om räkost.
Osv osv...

Kunde inte låta bli att fantisera om detta när jag åkte bussen hem och fnissa litegrann.
Att jag är konstig?
Det mina kära vänner..det bjuder jag på.


Kommentarer
Postat av: Gustav

...och sedan sjunger hela bussen till föraren "Tack för att du betalat din TV-avgift".

Konstig? Det kan du väl inte mena?

2009-01-09 @ 10:41:50
Postat av: Linda

din hjärna arbetar lite underligt... =)

2009-01-09 @ 14:28:03
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0