Ingen vegetarian här inte..

På väg till affären..

Dottern - Mamma, jag vet vad vi kan äta till middag.
Jag - Jaha, vad då för ngt?
Dottern - En stekt kanin.
Jag - Eeh, ok.
Dottern - Fast inte min kanin.
Jag - Jo, den tar vi. Och helsteker i ugnen med lite grönsaker.
Dottern - Men mamma. Det är faktist ett gosedjur.
Jag - Ok. Ja, då får vi väl ta ngt annat då.
Dottern - Ja. Fast inte ekorrar.
Jag - Nej, kan bli lite svårt kanske.
Dottern - Ja, de ska ju bara vara uppe i träden hela tiden.
Jag - Ja, det är klart. Får bli ngt annat.
Dottern - Ja.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha som vanligt så har din dotter riktigt sköna kommentarer ;-)

Jag har föresten en utmaning till dig i min blogg, hoppas du vill anta den.. :-)

Kram och trevlig helg!

2009-05-20 @ 19:44:47
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0