En helt vanlig morgon.

Jag ligger i sängen när dottern kommer in och lägger sig bredvid mig.
Efter en stund så slänger hon upp sin arm och utbrister;
" Mamma. Luktar jag illa här?" (hon pekar på sin armhåla)
Jag (efter att pliktskyldigast ha luktat) ;"Nej. Hurså?"
Dottern - Men ÅÅÅH. Jag vill bli stor och lukta illa som dig.
Jag - Ursäkta !? JAG luktar inte illa. (Slänger upp min arm och armhålan intill henne) Lukta här.
Dottern - Mmm..du luktar persika.
Jag - Exakt.
Dottern - Men vem är det som luktar illa då?
Jag - Det är pappa.
Dottern - Åh. Då vill jag bli stor och lukta illa som pappa.
Jag - I sinom tid stumpan. I sinom tid.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon är ju bara helt underbar! =)

2010-12-19 @ 20:16:29
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0