Hejdå TP

Idag arbetade jag min sista dag på TP efter 19 år.
Och vilka år det har varit! Fantastiska kollegor❤ Har mött så många underbara människor genom åren som gett mig så mycket energi, kärlek och glädje❤
Roliga projekt! Utmaningar, utvecklingar, motgångar och framgångar. För att inte tala om vad jag har gått igenom personligen under dessa år. Förlovning, giftermål, barn, missfall, förlust av mamma, förlust av pappa och nu skilsmässa. Så det känns skönt att vända blad och börja på ett nytt kapitel på måndag hos Sergel inkasso❤ 
 
Underbara Maria gjorde finaste tavlan
Och finaste kollegorna och vännerna bidrog även med en jättefin orkidé och smartbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0